← wstecz

Komunikat dot. wniosków w postępowaniu sanacyjnym

PMR Restrukturyzacje S.A. – Zarządca w postępowaniu sanacyjnym Hawe Telekom Sp z o.o. w restrukturyzacji informuje, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami informacje,  zapytania i wnioski kierowane do Sędziego Komisarza lub Sądu przed którym prowadzone jest postępowanie sanacyjne, winny mieć formę zwykłą pisemną i winny być dla swej skuteczności składane na biurze podawczym sądu lub przesyłane za pośrednictwem operatorów pocztowych przesyłkami rejestrowanymi.

Przesyłanie dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej może skutkować brakiem wywołania skutków w postępowaniu.

 
Kontakt
Close

Serwis www.hawetelekom.pl korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies). Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez www.hawetelekom.pl lub podmioty trzecie w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji znajdą Państwo w „polityce prywatności”.

Zamknij